Πέμπτη, 6 Μαΐου 2010

Υπέστημεν ήττα...

Υπέστημεν ήττα γιατί οι στρατιώται εκοιμούντο τον ύπνο του δικαίου, και ορισμένοι στρατηγοί ήλθον σε συμφωνία με τον εχθρό... (ή ήταν και πολύ μαλάκες αδελφέ και τα πίστευαν και αυτοί τις μαλακίες που έλεγαν)

Και ενώ πολλοί φώναζαν πως το πράγμα πάει προς τα εκεί, οι στρατιώται πίστευαν τους διθυράμβους των στρατηγών τους για την ισχύ του στρατεύματος που είχαν τη μελωδία παιδικού νανουρίσματος. Και ενώ οι στρατηγοί εκλέγονταν με κριτήριο τη γραφικότητα και το καλαμπούρι που έκαναν, οι στρατιώται έκαναν καμιά δουλίτσα στα μουλωχτά, έκαναν κι αυτοί τα στραβά μάτια στους άλλους στρατιώτες, και αναπαύονταν στο τέλος της ημέρας ήσυχοι ότι η μάχη έχει κερδηθεί.

Και ξαφνικά ο εχθρός κάνει ντου και τους πιάνει με τα σώβρακα κατεβασμένα και τα πουλιά στα χέρια να αυνανίζονται κοιτώντας τα στρατιωτικά ¨μισθά" τους.

Και τότε όλοι άρχισαν να φωνάζουν τους στρατηγούς και να ρωτάνε ο ένας με τον άλλο τι θα κάνουν.

Το αγγούρι έφτασε μέχρι τις αμυγδαλές αγαπητοί συνστρατιώται...

Και όπως επισήμανε ο φίλος Ηλίας, στο μνημόνιο σελ. 12 αναφέρονται και τα κάτωθι:
Για την ενδυνάμωση του ανταγωνισμού στις ανοιχτές αγορές Η κυβέρνηση θα αλλάξει την υπάρχουσα (κλαδική) νομοθεσία σε σημαντικούς τομείς υπηρεσιών όπως ο τουρισμός, το λιανικό εμπόριο και η εκπαίδευση. Η νέα νομοθεσία θα πρέπει να διευκολύνει την ίδρυση υπηρεσιών, μειώνοντας σημαντικά τις απαιτήσεις που αναφέρονται στα Άρθρα 15 και 25 της Οδηγίας για τις Υπηρεσίες και ειδικά απαιτήσεις σχετιζόμενες με ποσοτικούς και γεωγραφικούς περιορισμούς, νομικές απαιτήσεις, μετοχικές απαιτήσεις, κατώτερες ή ανώτερες αμοιβές και περιορισμούς σε πολυτομεακές δραστηριότητες. Θα πρέπει επίσης να διευκολύνει την παροχή διασυνοριακών υπηρεσιών, εφαρμόζοντας την παράγραφο σχετικά με την ελευθερία παροχής υπηρεσιών του Άρθρου 16 της Οδηγίας για τις Υπηρεσίες μέσω μιας προσέγγισης, η οποία θα διασφαλίζει νομική βεβαιότητα για τους παρόχους υπηρεσιών, δηλαδή καθορίζοντας στην αντίστοιχη (κλαδική) νομοθεσία ξεκάθαρα ποιες προϋποθέσεις αφορούν ή όχι διασυνοριακές υπηρεσίες. Η κυβέρνηση θα προτείνει νομοθεσία για την άρση των περιορισμών σε κλειστά επαγγέλματα συμπεριλαμβανομένων:
- του νομικού επαγγέλματος, να άρει περιττούς περιορισμούς για ελάχιστη αμοιβή, την ουσιαστική απαγόρευση διαφήμισης, γεωγραφικούς περιορισμούς σχετικά με το που μπορούν οι δικηγόροι να δρουν στην Ελλάδα 
- του φαρμακευτικού επαγγέλματος, σχετικά με τον περιορισμό του αριθμού των φαρμακείων και το ελάχιστο περιθώριο κέρδους
Σας λέει κάτι το "μετοχικές απαιτήσεις"... ναι για εμάς είναι!!!

Με τις υγείες μας
VG

5 σχόλια:

  1. Για καθήστε ρε παιδια, εδω παραβιάζεται αποφαση Ευρωπαικου Δικαστηρίου με το έτσι θέλω, τι έπρεπε να είχε γίνει;;;;;

    Ποιοι μετοχικοί περιορισμοί; αυτά απαγορεύονται σε ολη την Ευρώπη. Αν κάποιοι πολιτικοί τα τσέπωσαν για να κανουν την απόφαση του Ευρωπαικου γαργάρα ποιός φταίει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελληνικα ΜΜΕ και Φαρμακοποιοι

    "Ο κ. Λαυρεντιάδης έχει αποκτήσει την εφημερίδα «Espresso», χρηματοδοτεί τη «Σφήνα», ελέγχει το «Athens News», ενώ φέρεται να είναι ο αποδέκτης του 12% του Πήγασου (Έθνος, Πρώτο Θέμα, Ημερησία, Mega Channel) που άλλαξε χέρια τις τελευταίες ημέρες. Σε συνδυασμό με την άριστη προσωπική σχέση που έχει με τον κ. Χρ. Λαμπράκη του ΔΟΛ (Βήμα, Νέα, Mega Channel) o νεαρός επιχειρηματίας με μια κυκλωτική κίνηση φαίνεται να έχει εξασφαλίσει την ασυλία που επιζητεί (;) από μεγάλους εκδοτικούς ομίλους."

    http://www.capital.gr/news.asp?details=649715

    "Νέες ανακατονομές στα ΜΜΕ. Στον Πήγασο υπάρχουν πλέον δύο ξεχωριστές συμμετοχές από το δίδυμο των επιχειρηματιών Λαυρεντιάδη-Κυριακίδη. Έτσι , εκτός από το 12,26% που αγόρασε πέρυσι τέτοια εποχή ο Λ. Λαυρεντιάδης , ο Π. Κυριακίδης απέκτησε το 12,53% του Πήγασου με αποτέλεσμα οι δύο άνδρες να ελέγχουν σχεδόν το 25% του ομίλου ΜΜΕ"

    http://www.paron.gr/typologies/?p=1548

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποιοι λένε σήμερα ότι έγινε λάθος στο νομοσχέδιο.
    Ναι ένα λάθος που κυοφορούνταν 6 μήνες και το γνωρίζαμε και το γράφαμε από τότε.
    Παρακαλούνται οι συνάδελφοι να μη τρώνε κουτόχορτο.
    Ο Λαυρεντιάδης είναι έτοιμος και δεν τον σταματάει τίποτα. Το fund που έχει από πίσω είναι πολύ δυνατό, και αφού μας έβαλε στο μάτι την κάτσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε είδες πόσο την έκατσε εχτες η μετοχή της Alapis;; Τίποτα δεν τον σταματα;; Κάτι φιλαράκια που έχω στη χρηματηστηριακή πιάτσα λένε πως ετοιμάζεται χοντρό γέλιο! Δείτε το ταμπλό μέχρι την άλλη Παρασκευή και τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άρθρο 15
    Απαιτήσεις που πρέπει να αξιολογηθούν
    1. Τα κράτη μέλη εξετάζουν κατά πόσον τα νομικά τους συστήματα προβλέπουν απαιτήσεις όπως εκείνες που αναφέρονται στην παράγραφο 2 και εξασφαλίζουν ότι οι απαιτήσεις αυτές είναι συμβατές με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 3. Τα κράτη μέλη προσαρμόζουν τις νομοθετικές, κανονιστικές ή διοικητικές διατάξεις τους ώστε να είναι συμβατές με τις εν λόγω προϋποθέσεις.
    2. Τα κράτη μέλη εξετάζουν κατά πόσον τα νομικά τους συστήματα εξαρτούν την πρόσβαση σε δραστηριότητα παροχής υπηρεσιών ή την άσκησή της από την τήρηση των ακόλουθων απαιτήσεων που δεν εισάγουν διακρίσεις:
    α) ποσοτικούς ή εδαφικούς περιορισμούς, ιδίως υπό τη μορφή ορίων που καθορίζονται ανάλογα με τον πληθυσμό ή μιας ελάχιστης γεωγραφικής απόστασης μεταξύ παρόχων υπηρεσιών·
    β) απαίτηση που υποχρεώνει τον πάροχο υπηρεσιών να έχει συγκεκριμένη νομική μορφή·
    γ) απαιτήσεις όσον αφορά την κατοχή του κεφαλαίου εταιρείας·
    δ) απαιτήσεις, εκτός εκείνων που αφορούν τα ζητήματα που διέπει η οδηγία 2005/36/ΕΚ ή όσων προβλέπονται από άλλες κοινοτικές νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες περιορίζουν την πρόσβαση σε δραστηριότητα παροχής υπηρεσιών σε συγκεκριμένους παρόχους υπηρεσιών λόγω της ειδικής φύσης της δραστηριότητας·
    ε) απαγόρευση δημιουργίας περισσότερων από μίας εγκατάστασης στην επικράτεια του ίδιου κράτους·
    στ) απαιτήσεις για ελάχιστο αριθμό απασχολουμένων·
    ζ) υποχρεωτικές ελάχιστες ή/και ανώτερες τιμές, με τις οποίες οφείλει να συμμορφώνεται ο πάροχος·
    η) απαίτηση που επιβάλλεται σε παρόχους να προσφέρουν, μαζί με τη δική τους υπηρεσία, άλλες συγκεκριμένες υπηρεσίες.
    3. Τα κράτη μέλη ελέγχουν εάν οι απαιτήσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 2 πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
    α) μη εισαγωγή διακρίσεων: οι απαιτήσεις δεν πρέπει να εισάγουν άμεσα ή έμμεσα διακρίσεις ανάλογα με την ιθαγένεια ή, όσον αφορά τις επιχειρήσεις, ανάλογα με την έδρα τους·
    β) αναγκαιότητα: οι απαιτήσεις πρέπει να δικαιολογούνται από επιτακτικό λόγο δημοσίου συμφέροντος·
    γ) αναλογικότητα: οι απαιτήσεις πρέπει να είναι κατάλληλες για να εξασφαλίσουν την υλοποίηση του επιδιωκόμενου στόχου και να μην υπερβαίνουν το όριο που είναι απαραίτητο για την επίτευξη του στόχου, το ίδιο δε αποτέλεσμα να μην μπορεί να επιτευχθεί με άλλα λιγότερο περιοριστικά μέτρα.
    4. Οι παράγραφοι 1, 2 και 3 εφαρμόζονται στη νομοθεσία που διέπει τον τομέα των υπηρεσιών γενικού οικονομικού ενδιαφέροντος, μόνο κατά το μέτρο που η εφαρμογή των εν λόγω παραγράφων δεν παρακωλύει, νομικά ή στην πράξη, την εκτέλεση της συγκεκριμένης αποστολής που τους έχει ανατεθεί.
    5. Στην έκθεση αμοιβαίας αξιολόγησης που προβλέπεται στο άρθρο 39, παράγραφος 1, τα κράτη μέλη προσδιορίζουν:
    α) τις απαιτήσεις τις οποίες προτίθενται να διατηρήσουν και τους λόγους για τους οποίους κρίνουν ότι συμμορφώνονται με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παράγραφο 3·
    β) τις απαιτήσεις που καταργήθηκαν ή που κατεστάθησαν λιγότερο αυστηρές.
    6. Από τις 28 Δεκεμβρίου 2006 τα κράτη μέλη δεν μπορούν να εισάγουν καμία νέα απαίτηση των ειδών που απαριθμούνται στην παράγραφο 2 παρά μόνο σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 3.
    7. Τα κράτη μέλη κοινοποιούν στην Επιτροπή τις νέες νομοθετικές, κανονιστικές και διοικητικές διατάξεις που προβλέπουν οι απαιτήσεις της παραγράφου 6 καθώς και τις σχετικές αιτιολογήσεις. Η Επιτροπή γνωστοποιεί τις εν λόγω διατάξεις στα άλλα κράτη μέλη. Η κοινοποίηση αυτή δεν εμποδίζει τα κράτη μέλη να θεσπίσουν τις εν λόγω διατάξεις.
    Εντός τριών μηνών από την ημερομηνία παραλαβής της κοινοποίησης η Επιτροπή εξετάζει κατά πόσο οι νέες αυτές διατάξεις είναι συμβατές με το κοινοτικό δίκαιο και, κατά περίπτωση, εκδίδει απόφαση με την οποία ζητεί από το οικείο κράτος μέλος να μην τις θεσπίσει ή να τις καταργήσει.
    Η κοινοποίηση εθνικού νομοσχεδίου σύμφωνα με την οδηγία 98/34/ΕΚ πληροί, ταυτόχρονα, την υποχρέωση κοινοποίησης που προβλέπεται στην παρούσα οδηγία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή